A gyorsabb haladást segítő módszerek

A gyorsabb haladást segítő módszerek

 

gyakorlóknak

  1. Mennyiségi

    Minél többszöri ismétlés, különböző napszakokban, különböző helyeken. Felépített rendszer szerinti gyakorlás rendszeresen.

  2. Minőségi

    A helyes gyakorlás fő meghatározója a célunk és hozzáállásunk behangolása. Ebben segítség a motiváló és inspiráló erők felismerése és tudatosítása. Pontosabb, körültekintőbb figyelem, jelenlét és odaadás.

  3. Pontosítani

    A technikák, módszerek pontos ismerete homályfoltok nélkül. Az elméletek ismerete, visszaigazoló jelek keresése gyakorlás közben és szinte szálkahasogatóan precíznek lenni minden tekintetben.

  4. Érezni

    Minden mellett egy belső érzékelés kialakítása és követése, ami szinte észrevétlenül, de biztosan vezetni képes a gyakorlásban. A gyakorlás hozzáállását is segíti és személyessé teszi a folyamatot. Magunkénak érezzük az elért eredményeket és tapasztaljuk, hogy velünk történik. Fokozza a jelenlét érzést.

  5. Másolni

    Amikor van egy követendő példa, közvetlen közelről tapasztalhatjuk a megvalósított embert, ilyenkor az ő bőrébe bújva a megvalósított tulajdonságokat a jelenben magunkon érezve gyakorlunk, mintha a miénk lenne a megvalósítás. Lemásoljuk a mintát. Hiteles Mester szükséges hozzá, de részlegesen működik az elképzelt Mesterrel is.

  6. Megengedni

    Minden szándékot, törekvést elengedve könnyebben jelenik meg a jelenlévő lehetőség a fejlődésre. Ezzel a módszerrel minden hátráltató zavaró tényezőt magunk mögött hagyunk. Elsőnek a túl koránra várt eredményeinket engedjük el.

  7. Motiválódni

    Tudatosítani a negatív dolgokat, amiket el szeretnénk kerülni. Illetve hátrahagyni a visszahúzó erőket. Mindenképp változásra serkentő erő ez, ami nem tűri a jelenlegi helyzetet. Kiemelkedni akar belőle és változni.

  8. Inspirálódni

    A pozitív kibontakoztatásra váró lehetőségeink,valójában a céljaink a gyakorlásban, amiket el szeretnénk érni. Ezek tudatosítása és szem előtt tartása. Segítségükkel erőt kapunk, fáradtság és tompaság  elmúlik.

  9. Megcélozni

    A helyes cél mindig a tanulás, fejlődés,  mások és magunk segítése, boldoggá tétele körül forog. A cél inspirál, ezért ha nem érezzük ezt akkor nem jó a célunk. Válasszunk helyes és tiszta célokat!

  10. Viszonyulni

    Mindent meghatároz, hogy épp a pillanatban, amikor elkezdünk gyakorolni, milyen a hozzáállásunk vagy viszonyunk a gyakorláshoz. Kedvtelenség sokat ronthat rajta, viszont ha előtte inspirálódtunk, például pozitív megvalósított emberek történeteiből, akkor az sokat segíthet. Tudatosítsuk, hogy miért gyakorlunk; a célt sosem tévesszük szem elől. Helyesen viszonyulni annyi, mint a célunk erejét használni a jelen pillanatban, mintha már el is értük volna.